onsdag 26. august 2009

Velkommen til bloggen min!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av kort og andre ting jeg koser meg med å lage. Produkter av min kvalitetstid med saks og papir, eller terapi som jeg liker kaller det. Når jeg setter meg ned med papirer og stempler, forsvinner jeg inn i et drømmeland uten like, hvor tiden står stille og tankene rydder i seg selv.
Noen som kjenner seg igjen?

Dette er kun en hobbyblog, så jeg legger ut bilder og innlegg etterhvert som jeg ferdigstiller ulike 'oppdrag' og kanskje våger meg med på noen utfordringer(?)...

Jeg er skikkelig fersk i dette gamet, til tross for mitt lidenskapelige forhold til papir og stempler gjennom flere år. Jeg håper dere som besøker bloggen min, vil komme med innspill og forhåpenlig komme innom den igjen en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar